Partyville

Blev passligt nog frisk lagom till helgen! Dock hade vi inget särskilt inplanerat. Blev utgång i Paceville både fredag och lördag. Vi har verkligen så fruktansvärt roligt jämt när vi går ut. I söndags när vi kollade igenom alla bilder och videosar så dog vi nästan av skratt hahaha. De senaste dagarna har det varit feast här i Floriana, bara 5 minuter från där vi bor, så igår kväll gick vi dit och lyssnade på några uppträdanden och bara njööööt av livet på Malta. Kan inte fatta att vi är inne på vår sjunde (och näst sista!!!) praktikvecka. Vill inte åka hem! Fick höra idag på praktiken att de saknat mig så mycket redan nu bara när jag varit sjuk i ett par dagar och att de kommer sakna mig massor sen när jag åker hem.... Don't wanna leave! Trivs så bra med livet på Malta.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0