Blue Lagoon

Här kommer en liten update igen över vad vi gjort den senaste veckan! :)
 
I fredags blev det som vanligt utgång i PV igen. Kvällen började med en tjejkväll hemma. Vi drack sangria, sjöng karaoke för full hals, dansade runt och var allmänt barnsliga. En riktigt bra start på kvällen med andra ord haha. Sedan tog vi bussen in till Paceville. Tog en mojito inne på SOHO och drog sedan vidare för att dansa :) Träffade en massa trevliga människor under kvällen. Kan inte förstå hur vi kan ha så jäkla roligt jämt. Jag har nog dom bästa vännerna i världen!!! :)
 
På lördagen var vi inte särskilt pigga så vi tog det rätt lugnt. Jag steg dock upp tidigt och städade lägenheten (emellanåt skulle man inte kunna tro att vi är tre tjejer som bor här med tanke på hur det kan se ut haha) och när Jenny och Amanda vaknat så tvättade vi lite kläder. Kvällen spenderade vi hemma i soffan. Kollade på tv för första gången här i Malta. De flesta kanalerna är dock italienska men det var riktigt mysigt ändå att bara vara.
 
På söndag steg vi upp tidigt och åkte iväg till Comino :) Blue Lagoon är verkligen helt underbart! Vi solade och badade hela dagen och på båtresan tillbaka besökte vi några grottor. En mycket härlig dag var det! :) På kvällen gick vi ut och drinkade och dansade igen. Man lever bara en gång, right?
 
I måndags var jag tillbaka på kattsidan. Känner mig verkligen som en i gänget nu. Jag har mina avdelningar som jag ansvarar för och jag vet hur allt ska skötas. Måste erkänna att jag faktiskt saknat katterna! Tror att dom saknat mig med så mycket kel och gos som jag överöstes med när jag kom dit :) Fick även höra av chefen att dom kommer att sakna mig när jag åker härifrån. Hon frågade också om jag kommer tillbaka nästa år igen. Känns kul att veta att de gillar mig och jag skulle jättegärna komma tillbaka någon gång, vet dock inte när jag ska hinna med det.
 
Tisdag morgon när jag vaknade så mådde jag inte alls bra. Feber och flunssa är inte roligt i denna värme kan jag tala om så det var bara att stanna kvar i sängen. Var även hemma igår och idag. Börjar känna mig bättre nu men lär stanna hemma imorgon också. Vill bli 100% frisk innan jag börjar anstränga mig igen för det är verkligen inte lätt att bli frisk här på Malta.
 
Här kommer bilder från Blue Lagoon :)
 


 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0