Dag 12 på Malta!

Jag vet, vi har varit på Malta i över en vecka redan och jag har inte bloggat trots att jag lovade att jag skulle uppdatera er om allt roligt som händer här nere! Men ni förstår säkert att vi har haft fullt upp med att göra oss hemmastadda under den första veckan :)
 
Det vi har hunnit med hittills är bland annat vinfestivalen i Valletta, en utflykt till Marsaxlokk, solat och badat i Sliema och självklart lite shopping! Vi har en jättemysig lägenhet i Floriana som vi trivs superbra i! Vi bor precis vid gränsen till huvudstaden Valletta så det är alltid liv och rörelse omkring oss. Vi har även väldigt nära till busstationen, vilket är bra eftersom vi tänkt se oss omkring en hel del under våra åtta veckor här :)
 
 
Amanda, jag, Malin och Jenny på vinfestivalen i fredags :)
För er som inte vet så var det alltså dessa tre tjejer jag åkte ner till Malta med! Malin åkte dock hem efter en vecka så nu är vi bara tre kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0